سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دریــــــــای نـــور

خدایا!
تو خود گفتی هر که عاشق من باشد، عاشقش خواهم بود
و هر که را عاشق باشم شهیدش خواهم کرد
و خون‌بهای شهادتش را نیز خود خواهم پرداخت.
ـ خدایا!
من عاشق توام!
شهید ابوالقاسم تقدیری

 


نوشته شده در شنبه 91/10/30ساعت 7:49 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

 

عمر دنیا  و زمین و انبساط آن (بیگ بنگ) -  سیاه چاله ها و ستاره های نوترونی همگی گوشه ای از معجزات قرآن است             

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 91/10/28ساعت 2:24 عصر توسط نظرات ( ) |

 

پیامبران اولوالعزم

پیامبران اولوالعزم به ترتیب عبارتنداز؛ نوح، ابراهیم، موسی، عیسی، محمد ـ علیهم السّلام ـ و جهت نامیدن ایشان به اُولوالعزم بخاطر اینکه دارای اراده های استوار و قوانین آسمانی بوده اند و هر پیامبری که بعد از این پنج نفر مبعوث می گشت، بر شریعت و طریقه ای گام نهاد که آنها وضع نموده اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/10/27ساعت 5:12 عصر توسط نظرات ( ) |

علایم و نشانه هاى حتمى، آن است که به هیچ قید و شرطى مقیّد و مشروط نیست و قبل از ظهور باید واقع شود با استفاده از روایات معصومینع علایم حتمى الوقوع عبارتند از:

 علائم ظهورآقاامام زمان

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/10/27ساعت 5:4 عصر توسط نظرات ( ) |

تشخیص دجال از طریق علم اعداد

در انجیل برای اینکه آیا شخصی دجال است و یا خیر ، راهی از طریق علم اعداد داده شده است.

1 – انجیل می گوید این عدد 666 و مربوط به یک مرد است. روش کار به این شکل است که به هر یک از حروف لاتین از A تا Z از 1 تا 26 را اختصاص می دهند که اگر این اعداد را برای نام جورج دبلیو بوش محاسبه کنیم چنین می شود :

ادامه مطلب...در پنج سال اخیر وی کلیدهای رهایی مردم تگزاس از فقر و تنگدستی را در دست داشت اما با غروری کاذب سهم طبقات ثروتمند تگزاس در پرداخت مالیات را کاهش داد و از این راه آنها را مبلغان انتخاباتی خود کرد .

اشاره : موجی که در آستانه سال 2000میلادی در زمینه آخرالزمان شناسی و گرایش به طرح موضوعات مرتبط با آخرالزمان در غرب برخاست ، نه تنها فروکش نکرده بلکه روز به روز بر دامنه آن افزوده می شود . امروزه پایگاهها ی متعددی در اینترنت ، به موضوع آخرالزمان، نشانه های آن و تطبیق آنها با رویدادهای اجتماعی ، سیاسی ، نظامی و زیست محیطی جهان پرداخته اند و تلاش می کنند به صورت روز آمد آخرین تحولات مرتبط با این موضوع را منعکس کنند .

به منظور آشنائی خوانندگاه عزیز موعود با فضای حاکم بر مقالات و مطالبی که با موضوع آخرالزمان در اینترنت منتشر می شود ، از این شماره برخی از این مقالات را ترجمه و در مجله عرضه می کنیم .

گفتنی است که نقل این مقالات به معنای تأیید محتوا و مستندات آنها نیست .

مقدمه مترجم :

اخیرا در یکی از سایت های اینترنتی خبری با این مضمون به چاپ رسیده است که:( جورج بوش دجال است!) .

در این مقاله اینترنتی تلاش شده که با استناد به علم اعداد (Numberollgy) ، پیشگوئی های (نوستر اداموس ) طرفداری فرقه شیطان پرستان و ساحران از بوش ( در جریان انتخابات ) و پیشگوئی های کتاب مقدس به نوعی این نکته القا شود که ( جورج بوش ) همان دجال و یا ( آنتی کریست ) ذکر شده در کتاب مقدس است . در این مقاله در حد حوصله خوانندگان محترم نکات مهم و حائز اهمیت و جالب توجه این مقاله و اسناد آن را یک به یک عنوان می کنیم . اما قبل از پرداختن به اسناد ، بیوگرافی خاصی را که از (George Bush)در ابتدای این مقاله ارایه شده ذکر می کنیم ، سپس به مستندات می پردازیم .

(او کسی است که کوکائین مصرف می کرده و دوستانش او را به عنوان یک الکلی عیاش بدخلق می شناسند. او شکست های تجاری متعددی داشته که به کمک دوستان ثروتمندش از آنها خلاصی یافته است . وی فرماندار ایالت تگزاس بوده و در طول فرمانداری او در تگزاس بدترین اخبار از این ایالت گزارش شده است که به چند مورد آن اشاره می کنیم که ( تگزاس دارای باالترین آمار کودکان فقیر (2/26 درصد) در بین ایالات متحده است و( 5/24 درصد) مردم این ایالت از بیمه درمانی برخوردار نیستند . مطالعات اخیر وزارت کشاورزی در مورد ایالت تگزاس نشان می دهد که 5 درصد از خانواده های تگزاس اکثر اوقات چیزی برای خوردن پیدا نمی کنند.

این ایالت کمترین هزینه سرانه خدمات اجتماعی را نسبت به دیگر ایالت ها داراست. در پنج سال اخیر وی کلیدهای رهایی مردم تگزاس از فقر و تنگدستی را در دست داشت اما با غروری کاذب سهم طبقات ثروتمند تگزاس در پرداخت مالیات را کاهش داد و از این راه آنها را مبلغان انتخاباتی خود کرد. تگزاس بیشترین درصد بازداشت ها و زندانی ها را داراست. در تگزاس برای یک سیاه آمریکائی 6 برابر یک سفید پوست احتمال دریافت حکم اعدام وجود دارد، تا یک سفید پوست برای کشتن یک سیاه پوست.

در تگزاس برای اولین بار پس از جنگ های داخلی یک خانم (Karla faye Tucher) به مجازات اعدام محکوم شد. و اما اسناد مورد بحث :

سند اول :

تشخیص دجال از طریق علم اعداد

در انجیل برای اینکه آیا شخصی دجال است و یا خیر ، راهی از طریق علم اعداد داده شده است.

1 – انجیل می گوید این عدد 666 و مربوط به یک مرد است. روش کار به این شکل است که به هر یک از حروف لاتین از A تا Z از 1 تا 26 را اختصاص می دهند که اگر این اعداد را برای نام جورج دبلیو بوش محاسبه کنیم چنین می شود :

7 + 5+15+18+7+5 برای جورج ، 18+5+11+12+1+23برای دبلیو (Walker) و 8+19+21+2 برای بوش که جمع همه آنها می شود 177=7+7+1=15=5+1={6}که این اولین شش ماست .

دومین شش را می توان از روی تاریخ تولد وی یعنی 6 جولای 1946 به دست آورد. به این ترتیب که اگر ارقام جولای را که هفتمین ماه میلادی است به بقیه اعداد به این شکل جمع کنیم 7+6+1+9+4+6=33می شود 33=3+3={6} که دومین شش را به دست می آوریم.

سومین شش را می توان با توجه به این مطلب که هدف ابتدایی دجال غلبه بر کل جهان و تقدیم آن به شیطان است و اولین قدم در این را فرمانداری تگزاس بوده است پیدا کرد. بوش برای اولین بار در هشتم نوامبر 1994 به فرمانداری تگزاس انتخاب شد که باز هم اگر ارقام این تاریخ را با هم جمع کنیم خواهیم داشت :

1+1+8+1+9+9+4=33

33=3+3={6} که مجددا سومین 6 را با ما می دهد.

حال اگر تاریخ ریاست جمهوری رسیدن وی را نیز در نظر بگیریم که 20 ژانویه 2001 بوده است مجددا به عدد 6 می رسیم که می توانیم آن را جایگزین سومین عدد شش مربوط به دوران فرمانداری او کنیم .

1+1+0+2+0+0+1={6}

شاید برایتان حیرت انگیز باشد که چرا پدر وی به هنگام نامگذاری او نام هربوت را قبل از کلمه (Walke) از نام وی حذف کرد؟ آیا آن راهی برای پیشکش پسرش به شیطان نبوده است؟

George= 6 حرف ، WALKER= 6 حرف ، BUSHJR ریشه آلمانی آن Busche نیز دارای شش حرف است که دوباره سه شش را تشکیل می دهد.

اگر هنوز متقاعد نشده اید باید بدانید که شانس رخداد چیزی شبیه به حالت فوق به طور اتفاقی و تصادفی 1 در 000/000/000/100 است که بیش از 16 برابر کل جمعیت بشر است. حال اگر باز هم تصور می کنید که این یک تصادف است بد نیست به این ضرب المثل و به تبع آن دومین سند دقت کنید که می گوید: ( شخصی را از طرفدارانش بشناس ) .

سند دوم :

حمایت گروه های شیطان پرست

وی در طول دوران مبارزان اولیه اش در گروههای شیطان پرست نیوهامپشایر حضور یافت و این واقعه ای بود که به طور گسترده در رسانه های خبری پوشش داده شد و این در حالی بود که یک تجمع نفرت آور از ساحره ها و جادوگران از سراسر نیواینگلند گردهم آمدند تا صعود وی به مقام ریاست جمهوری را پیش بینی کرده و جشن بگیرند.

سند سوم :

پیشگویی های نوسترآداموس

میشل نوستر اداموس (1566 – 1503 م ) یک پزشک و منجم فرانسوی بود که کتابی با بیش از 900 پیشگوئی درباره حوادث فرانسه و کل جهان نگاشته است. وی پیشگوئی های خود را به صورت مصراع های آهنگین نگاشته که هب دلیل برخورداری از دقت زیاد بسیار مورد توجه بوده اند. یکی از پیشگوئی ها که اخیرا در اینترنت نیز وارد شده این است که :

هزاره می آید، ماه دوزادهم، در خانه نیرومندترین قدرت و آدم سبک مغز روستایی می آید تا ادعای رهبری کند. وی سپس ادامه می دهد :

یک فرد مشکوک از سلطنت دور می شود با اینکه عده زیادی از آن حمایت می کنند و او رای عمومی را به دست می آورد اما گروهی اجازه نمی دهند که او حکمفرما شود.

این مطلب به نظر می رسد که تماما در مورد (آل گور) رقیب بوش باشد وی اضافه می کند به حکومت رسیدن بوش مصادف با آمدن ستاره دنباله داری است به نام Hale Bop. سال های 95 تا 97 : یعنی زمان شروع و آغاز مقدمات مبارزات انتخاباتی بوش و سال 97 : یعنی زمانی که از وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری سخن به میان آمد آخرین حد روشنائی این ستاره دنباله دار بود. او در ادامه می گوید:

پس از روی کار آمدن وی قتل عام شدیدی صورت می گیرد و صدها تن به انتقام بر می خیزند و سپس کسی می اید {از طرفداران بوش } که مانند (هانی بال ) است .

هانی بال ژنرال سیاهی بود که با فیل هایش برای تسخیر روم حرکت کرد اما در نهایت شکست خورد ، در اینجا (کولین پاول ) سیاه پوست که هب طرف عراق (بابل ) حرکت می کند مورد نیاز است. قابل ذکراست که این پیش گویی ها با تفصیلات بسیاری ادامه می یابد که مجال پرداختن به همه آنها و توضیح دقیق و با جزئیات انها نیست و در صورت علاقه خوانندگان متن اصلی آن قابل ارایه است .

سند چهارم :

پیشگوئی های انجیل

این پیش گویی ها بر اساس مکاشفه عجیب دانیال نبی است که تعبیر آن این چنین است:

وی ( دانیال نبی ) می گوید: در ایلام {susa سمت مشرق بابل در عراق } در پیش روی خود قوچی دو شاخ را دیدم { اشاره به صدام حسین } و شاخ های وی بلند بودند { اشاره به اینکه او چهارمین ارتش ثدرتمند جهان را داشت }. یکی از شاخ های بلندتر از دیگری بود و بعدا بلندتر شد { اشاره به نیروه های نظامی عادی و گارد جمهوری عراق دارد که بعدا شکل گرفت و به هفت لشکر تقسیم شد } این قوچ را می دیدم که به سمت شمال {کردها و ایران } و جنوب {کویت } حمله می کند. و هیچ نیروئی نمی توانست او را از این اعمالش باز دارد. او به بزرگترین قدرت در منطقه تبدیل شد. در حالی که به این قوچ می اندیشیدم. ناگهان بزی با یک شاخ از غرب آمد در حالی که تمام کره را می پیمود بدون اینکه زمین را لمس کند {اشاره به جورج دبلیو بوش و نیروی هوایی وی دارد } او به طرف قوچ دو شاخ آمد و به او با خشم زیاد حمله کرد و قوچ توانایی ایستادگی در برابر آن را نداشت. و بز پشت او را به زمین زد. بز خیلی بزرگ و برتر شد اما با وجود قدرتش شاخش شکسته بود {جورج بوش پدر به خاطر تصویب حمله هوایی آمریکا به عراق یکسال بعد ریاست جمهوری را از دست داد}. به جای شاخ قبلی وی چهار شاخ رشد کرد{ وی سه پسر و یک دختر داشت که به دلیل(لوسمی 2 ) فوت } و به جای آنها شاخ دیگری رشد کرد { اشاره به جورج دبلیو بوش } که ثروتمند بود و به طرف غرب و جنوب رفت { وی بیشتر دوران جوانی خود را در قماربازی و شراب خواری گذراند و بعدها به فرمانداری تگزاس رضایت داد و سپس به رئیس جمهوری رسید} و به طرف سرزمین زیبا { یعنی خاورمیانه } لشگر کشی کرد. او خود را برتر از همه و به عنوان رهبر گروه خود معرفی کرد {رهبر ائتلاف عدالت بی پایان } و بعد من شنیدم که فرد مقدسی به فرد مقدس دیگر می گفت: چقدر طول می کشد تا رویایی دانیال تحقق یابد. او جواب داد 2300 روز و شب و این جنگ {جنگ خاورمیانه } شش و نیم سال به طول خواهد انجامید که باعث مرگ و میر و خرابی های ناباورانه می گردد. زمانی که من در حال دیدن این رؤیا بودم و می کوشیدم آن را بفهمم پشت من کسی ایستاد که مردی بود {در انجیل پسر خدا } عیسی (ع) و به جبرئیل گفت که جبرئیل به او بگو که ای پسر ! بدان که این رویا به اخرالزمان مربوط می شود و این در حالی بود که او در نزدیکی جایی که بودم آمد و من هم از ترس به سجده افتادم .
 

نوشته شده در چهارشنبه 91/10/27ساعت 5:0 عصر توسط نظرات ( ) |

لاله های جاوید

جولانگاه حماسه ساز بی ادعا ، صف شکن میادین خون و شرف حاج ابراهیم همت

سکوی پرواز پرستوی خونین بال آزادی،ابوالفضل میدان های نبرد،حاج حسین خرازی

خونین صحنه ی سربدار شور آفرین ، شیر بیشه شهادت مهدی باکری

شاهد عروج مردی از جنس خاک به قیمت افلاک ،مهدی زین الدین

و شرمنده استقامت سینه سرخ مهاجر ، فرمانده سپاه خرمشهر ،سیدمحمدعلی جهان آرا


نوشته شده در سه شنبه 91/10/26ساعت 7:56 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

برای تو می نویسم  تو که آیینه چهره خدا هستی.

برای تو و به پاس اینکه امام زمان منی  به پاس اینکه توفیق انتظار تو را دارم .انتظار برای آمدنت.

و انتظار برای رسیدن و جا نماندن....و انتظار برای رسیدن به متن زیبای بندگی...

من از آنروز که در بند تو ام آزادم!

و برای توست متنم .. شعرم .. و کاش ریا نبود اگر میگفتم نبض زندگی ام..!:

هر که را مینگری گشته اسیر غم تو

کیست آنکس که درین درد گرفتار تو نیست

 من و دل از دل و جان هر دو خریدار تو اییم

دل ندارد به خدا هر که خریدار تو نیست

یو سف فاطمه از پرده غیبت به درآی

 که مرا طاقت خندیدن اغیار تو نیست

و گفتم  و نوشتم تا بدانی و بدانم که برای تو انتظار می کشم و درد من تنها از فراق روی تو ست:

تو ندانی که دلم از غم و حسرت خون است     غم دوری غم هجران غم یا ران چون است

بشنو از سوز دلم تا که بگوید بر تو:                  آه و آتش لیلی اند و جگرم مجنون است

یا ر رفت و شدهام مات زکردار رخش               هرکه با کیش رخش مات نشد مغبون است

اللهم عجل لولیک الفرج(عج)


نوشته شده در دوشنبه 91/10/25ساعت 1:24 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

شهادت امام رضا

کار تو، همه مهر و وفا بود، رضا جان
پاداش تو، کی زهر جفا بود، رضا جان

آن لحظه که پرپر زدی و آه کشیدی
معصوم? مظلومه، کجا بود رضا جان

بر دیدنت آمد چو جوادت ز مدینه
سوز جگرش، یا ابتا بود رضا جان

تنها نه جگر، شمع‌صفت شد بدنت آب
کی قتل تو اینگونه روا بود، رضا جان

تو ناله زدی، در وسط حجره و زهرا
بالای سرت نوحه‌سرا بود رضا جان

یک چشم تو در راه، به دیدار جوادت
چشم دگرت کرب و بلا بود، رضا جان

جان دادی و راحت شدی از زخم زبان‌ها
این زهر، برای تو شفا بود رضا جان

از آتش این زهر، تن و جان تو می‌سوخت
اما به لبت، ذکر خدا بود رضا جان

روزی که نبودیم در این عالم خاکی
در سین? ما، سوز شما بود رضا جان

از خویش مران «میثم» افتاده ز پا را
عمری درِ این خانه گدا بود رضا جان

شاعر:
***استاد حاج غلامرضا سازگار***
امام الرضا به حجره غریبانه جان سپرد
او شمع جمع بود و چو پروانه جان سپرد
شهادت امام رضا (ع) تسلیت باد



نوشته شده در شنبه 91/10/23ساعت 10:14 صبح توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

یا رسول الله! با غروب آفتاب تو، کعبه تا قیامت سیه پوش گشته و زمزم، اشک عزا به رخسار مکه مى ریزد.

سلام، غریب تر از هر غریب!
سلام، مزار بی چراغ، تربت بی زایر، بهشت گمشده!
سلام، آتشفشان صبر، چشمان معصوم، بازوان مظلوم، زبان ستمدیده!
سلام، سینه شعله ور، جگر سوخته، پیکر تیرباران شده!
سلام، امام غریب من!
یا رسول الله! مثل تو دیگر در پهنه زمین تکرار نخواهد شد، اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلب خود احساس مى کنیم.
و  اى کریم اهل بیت علیهم السلام! قلب اندوهگینمان در عزاىت ، دیدار و شفاعتت را در قیامت مى طلبد تا طعم بخشندگى تو را دریابیم.

رحلت پیامبر اعظم، معراج وصال اوست با حضرت دوست. رحلت جانسوزش را به عاشقان رسالتش و شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبى علیه السلام تسلیت می گوییم.


نوشته شده در جمعه 91/10/22ساعت 12:1 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

«ما کار خویش را به خدا وا گذاشتیم در دل به غیر تخم توکّل نکاشتیم
چشم امید ماست، به لطف خدا و بس وز غیر او، امید و تمنّا نداشتیم.
از خیر و شرّ و نیک و بد، آن چه به ما رسد بر جان قبول کرده و گردن گذاشتیم»

خاموشی ها، مرا به خود وا نمی گذارند و دست هایم برای رسیدن به آسمان، آن قدر کوتاه شده است که از محدوده خواستن ها بالاتر نمی رود.

در حیرتم که چرا حنجره ام، برای رهایی از این سیاهی های خاموشی گرُ نمی گیرد!

ای دادرس بی کسان! مرا به خودم وا مگذار و در این تاریکی ها و لغزش ها، دستگیرم باش.

به کوه می نگرم؛ در سکوت سنگین خود، صدایت می زنند. به بادها گوش می سپارم؛ با ندای سوزناک تو را می خوانند. طبیعت را گوش می سپارم؛ هیاهویی بر پاست و در سکوت بکرِ آن، قیامتی برپا که هر کس به زبان خود، تو را می سراید.

«هر چه نه یاد تو، فراموش به هر که نه گویای تو، خاموش به
چاره ما ساز که بی یاوریم گر تو برانی، به که روی آوریم؟
پیش تو گر بی سر و پا آمدیم هم به امید تو خدا آمدیم»

خاک تنم، از سیاهی خاطره ها و شعله های سوزناک فراموشی ها می سوزد.

الهی! رازهایم را مگشا و چهره زردم را به غیر ظاهر مساز.

الهی! دست های کوتاهم را به دامن ستاره های حضورت برسان و در باورم، بغل بغل ستاره و عشق بریز.

الهی! پر از ناگفته هایم؛ نه زبان را یارای گفتن آنهاست و نه شرمندگی مجالم می دهد تا بازگو کنم.

کاش در این بیابان ها، طور تجلی را بیابم و حضورت را سر بکشم.

الهی! آفریده شده ام که تو را بشناسم، نه غیر را. پس توانی ده که در نهانخانه دل، غیر ماوی نگزیند و جوار مهربانی ات، نصیب این رو سیاه شود.

«الهی به عشاق دیوانه ات

به مجنون صفاتان فرزانه ات

به فریاد مخمور صهبای عشق

به دیوانه سر به صحرای عشق

به پیمانه نوشان روز الست

به تسبیح گویان هوشیار و مست

به راز هو الله، به سرّ احد

به دانای علم ازل تا ابد

به احمد بهین شاهد عرشیان

به عنقای قدس بلند آشیان

که در کوی وصلت مرا راه دِه

دلِ روشن از مهرت ای ماه، دِه.»

الهی! آن جا که تمام درها بسته می شود و تمام جاده ها به پایانِ بی سرانجامی می رسد، آنجا که سرگردانی ها، روی باورها سایه می افکنند تو را می جویم.

«الهی! سینه ام را شعله ور ساز تمام باورم را بارور ساز
تویی که کرده هایم را گواهی نشانم دِه همان راهی که خواهی»

ابراهیم قبله آرباطان

نوشته شده در دوشنبه 91/10/18ساعت 4:23 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin