سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دریــــــــای نـــور

برای تو می نویسم  تو که آیینه چهره خدا هستی.

برای تو و به پاس اینکه امام زمان منی  به پاس اینکه توفیق انتظار تو را دارم .انتظار برای آمدنت.

و انتظار برای رسیدن و جا نماندن....و انتظار برای رسیدن به متن زیبای بندگی...

من از آنروز که در بند تو ام آزادم!

و برای توست متنم .. شعرم .. و کاش ریا نبود اگر میگفتم نبض زندگی ام..!:

هر که را مینگری گشته اسیر غم تو

کیست آنکس که درین درد گرفتار تو نیست

 من و دل از دل و جان هر دو خریدار تو اییم

دل ندارد به خدا هر که خریدار تو نیست

یو سف فاطمه از پرده غیبت به درآی

 که مرا طاقت خندیدن اغیار تو نیست

و گفتم  و نوشتم تا بدانی و بدانم که برای تو انتظار می کشم و درد من تنها از فراق روی تو ست:

تو ندانی که دلم از غم و حسرت خون است     غم دوری غم هجران غم یا ران چون است

بشنو از سوز دلم تا که بگوید بر تو:                  آه و آتش لیلی اند و جگرم مجنون است

یا ر رفت و شدهام مات زکردار رخش               هرکه با کیش رخش مات نشد مغبون است

اللهم عجل لولیک الفرج(عج)


نوشته شده در دوشنبه 91/10/25ساعت 1:24 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin