سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دریــــــــای نـــور

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای من..مولای من...

نبودن شما ،اینروز ها بیشتر حس میشود ...

نه...شما هستید ...

کنار مایید..

ما را میبینید...

اما حسرت زندگی کردن در یک جامعه کاملا اسلامی ...

..

دلم تنگ شده....

این روز ها..

وقتی به شهر مینگرم..

بیشتر دلم برایت تنگ میشود...

 

بیشتر دیده میشود فاصله ی بین ما وشما....

آقای من...

 

وقتی به خانم معصومی میگویند سینما جای زنانی مثل شما نیست...

 

سیاست بازی در جامعه یمان بی داد میکند...

 

وقتی گفتن حرف حق را که با حرف خدا وپیامبر یکی ست افراط میدانند....

 

و . . و . . و. .

 امام زمان حضرت مهدی آقا صاحب الزمان مولایابن الحسن

میدانم......اینها درد ها ی شما هم هستند....

 

گریه امانم نمی دهد...

 

 

اقای من چه قدر؟؟

چه قدر گریه برای ما؟؟

 

این حرف ها ی روزانه ی مردم از طلا وارز وسیاست واقتصاد ...

 

برای من آقا نمیشود....

 

من صاحبم را می خواهم....

مولایم را....

 

دلم برای روز ظهورت وشادی مومنان تنگ شده...

 

بیا...

بیا....

 

خدا یا قسمت میدهم به با نو حضرت زینب س ...آقایم را برسان...

جانم به طاعت آمد...

اشک هایم تنها دارایی ام هستند....

و دستانی که رو به آسمانند...

از من بخر

و جایش مولایم .....را به سوی ما برگردان....

 

ای خدای من....

 

 

السلام علیک یا زینب مظلومه س

 

تقدیم به حضرت زینب س


نوشته شده در چهارشنبه 93/2/24ساعت 5:54 عصر توسط رهسپاریار نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin